do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana

Reklamacje i zwroty

Reklamacja może zostać złożona przez klienta:

- w formie elektronicznej za pomocą poczty elektronicznej na adres: info@e-ogrod.ocom.pl   

- pisemnie na adres ul. Bystrzańska 45/20  43 - 300 Bielsko - Biała

 


Podczas składania reklamacji należy podać / dołączyć poniższe informacje:

- numer zamówienia

- zdjęcia z instalacji reklamowanego przedmoitu

- fakturę zakupu

- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady,

- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub odstąpieniu od umowy sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.


Dostarczenie reklamowanego produktu:

Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie produktu na adres ul. Bystrzańska 45/20 43 - 300 Bielsko - Biała.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl